Mutiara Kata

"Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa."- www.usim.edu.my

Wednesday 19 December 2012

Makan di Secret Recipe BAHAU !!! :)

Yeay..Bahau dh ade Secret Recipe..Jakun kan?sebenarnye wife aku yg terlebih excited.. Bila semalam dh launch, so...hari ni wife aku beria-ria ajak aku makan kat situ...Jakun sngat kan...hihi..(habisla aku klu dia tahu....hihi). Tapi xpe la.. sayang punye pasal. aku ikutkan aje..yela..sape tak sayaangg bini kan..?? :)
Aku post satu gambo masa tengah makan.


Excited kan anak-anak aku? especially si adek tu..Comel kan!! Gambo tu si kakak tgh suruh si adik buat "peace".. Tapi si adik xlayan sebab terlalu excited benor..hahaha.. 

So, kpd wifeku, sorry sebab takde gambo awak. Anyway, thanks jd jurufoto untuk kitaorg....:p

No comments:

Post a Comment